reklama

Deny - môj pes

Môj pes s ktorým chodím na vychádzky. To len aby ste vedeli kto ma ťahá do kopcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Tak takto vyzeral keď sme ho v roku 2002 priviezli z Partizánskeho. Nádherný malý zlatý retriever.

Rozbehol sa po trávniku a po pár metroch takto odkvecol. Skoro sme skolabovali od strachu. Psík ale iba zaspal unavený z cesty autom. Asi po desiatich minútach sa postavil a zasa behal po záhrade. Po pol hodinke už zasa podobne spal. No bola to zábava a doteraz na to radi spomíname.

Na druhý deň sa už osmelil a skúmal celý pozemok.

No a o pár týždňov to už vyzeralo takto:

Po roku to bol už hotový pes.

V tej dobe sme kúpili ešte aj jeho mladšieho brata (Roka). Keď Roko vyrástol tak ich obľúbenou zábavou bolo naťahovanie sa o lano.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bohužiaľ mladší pes Roko dostal po pár rokoch života rakovinu(nádor na boku). Po troch operáciách keď sa stav nezlepšoval ale iba zhoršoval sme sa rozhodli netrápiť ho viac operáciami. Bolo to presne na vianoce 25.12.2006 a boli to asi najsmutnejšie vianoce aké som kedy prežil.

Odvtedy bol Deny sám. Až do tohoto leta. To si dcéra kúpila malú Cavalierku menom Gina.

No nie je zlatá. Teraz je už síce väčšia ale to je na iný článok. Deny teraz vyzerá takto.

Keď je vonku tak sa stále pozerá cez štrbinku pri bráne. Odkedy Roko zomrel tak je Deny s nami v dome. Dovtedy boli obaja vonku vo svojom koterci. Teraz má Deny v hlave kalendár lebo každú sobotu keď vstanem tak už netrpezlivo pobehuje okolo dverí a kontroluje či sa obliekam do turistického a či mu chystám cieľovú odmenu, ktorú vždy dostane keď vylezieme na kopec. Je to krásny, múdry, tvrdohlavý ale láskavý pes. S Ginou znova vytvoril svorku a tá malá potvora sa od neho učí všelijaké veci ako od staršieho brata.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verte, že tento teraz 37 kilový pes dokáže účinne pomáhať pri chôdzi do kopca. Keď on potiahne tak ho musím aj brzdiť lebo mu nestíham. No ale keď som s ním robil túru z Pezinskej Baby do Rače (5 hodín 10 minút)tak mal ku koncu už dosť.:) Mal som radosť, že sa mi ho podarilo trochu unaviť. No a pomaly ale iste sa chystám aj na to, že budem robiť z vychádzok aj fotodokumentáciu. Chcel by som začať novým rokom.

Zatiaľ je to všetko. Ďalšie články budú následovať.:)

Vladimír Šváb

Vladimír Šváb

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje názory a myšlienky. A ak tam sú gramatické chyby tak mi odpustite. Gramatika nikdy nebola moja silná stránka. Zoznam autorových rubrík:  Prechádzky lesomPočítačeChudnutie:)ZvieratáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu