reklama

Aké je šťastie stáť v kolóne.

Tak som zasa stál v kolóne ako v týchto predsviatočných dňoch mnohokrát. Sedeli sme v aute aj s mojou dcérou. Ako sme čakali a počúvali rádio, zrazu moja dcéra povedala: „Aké je šťastie, že stojíme v kolóne.“ Trochu som sa nad tým pozastavil a opýtal som sa prečo to hovoríš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Ona mi na toodpovedala. Vieš stojíme v kolóne vo vykúrenom aute. O čom to svedčí?Máme šťastie lebo máme auto. Máme šťastie lebo máme peniaze na benzín do tohoauta. Okolo nás je mnoho rovnako šťastných ľudí lebo tiež sedia v autách.To, že stojíme v kolóne svedčí o tom, že v tomto čase idemeniekam za nákupmi alebo z nákupov. Znamená to, že môžeme byť šťastný lebomáme pre koho darčeky kupovať. Sú okolo nás ľudia ktorí nám stoja za to aby smeim venovali svoje myšlienky. Je to úžasné, že môžeme stáť v kolóne. Keď siuvedomíme koľko ľudí na tejto našej planéte je v oveľa horších podmienkachtak ma to znova a znova presvedčuje o tom aký som šťastný, že stojímv kolóne. Tá kolóna môže vznikať aj tým, že je okolo nás veľa áut a tienestíhajú prejsť na svetlá na križovatke a tak sa hromadia. No a to svedčío našom ďalšom šťastí. Máme elektrinu a máme okolo seba systém, ktorýnám pomáha riadiť premávku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže váženíspolucestujúci v okolitých vozidlách. Skúste si uvedomiť aké je šťastie,že sedíte vo svojom alebo služobnom vozidle. Nie ste vonku v nečase.Myslíte na ostatných okolo Vás. Buďme k sebe ohľaduplní a s kľudoma úsmevom na tvári nám to pôjde všetko ľahšie.

No a to somsi ešte dnes uvedomil ďalšiu dobrú správu. Dne o polnoci vstúpime došengenského priestoru. Zrušia sa hranice medzi nami a skoro všetkýminašimi susedmi. No povedzte nemáme šťastie? Prečo sa neradujeme? Prečo sastresujeme a všade okolo nás hľadáme iba to negatívne. Miesto toho aby smekaždý robili všetko preto aby nám všetkým bolo lepšie tak radšej závidímešikovnejším, ohovárame úspešnejších a jednoducho máme sústavne negatívnemyslenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcel by somtýmito riadkami popriať nám všetkým (blogerom aj čitateľom) šťastné a príjemnéprežitia nadchádzajúcich sviatkov. Nalaďte sa pozitívne. Nestresujme sa aknáhodou niečo nestihneme. Život máme len jeden a tak si ho užime radšej s úsmevomako v zlosti a zlobe.

Vladimír Šváb

Vladimír Šváb

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje názory a myšlienky. A ak tam sú gramatické chyby tak mi odpustite. Gramatika nikdy nebola moja silná stránka. Zoznam autorových rubrík:  Prechádzky lesomPočítačeChudnutie:)ZvieratáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu