reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Šváb

Vladimír Šváb

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje názory a myšlienky. A ak tam sú gramatické chyby tak mi odpustite. Gramatika nikdy nebola moja silná stránka. Zoznam autorových rubrík:  Prechádzky lesomPočítačeChudnutie:)ZvieratáSúkromnéNezaradené

reklama

Zvieratá

Večerný článok

Vladimír Šváb

Večerný článok

Tak som sa večer pustil do svojej obvyklej práce a dával som dohromady jeden počítač. A ako si pri tom zajedám oriešky tak mi prišla malá návšteva

  • 11. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 561x
  • 1
Deny - môj pes

Vladimír Šváb

Deny - môj pes

Môj pes s ktorým chodím na vychádzky. To len aby ste vedeli kto ma ťahá do kopcov.

  • 5. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 600x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu